klanten waarderen ons 4,8 uit 5 ⭑⭑⭑⭑⭑
Offerte aanvraag

Kan Inbound Linking Mijn Ranking Aantasten?

27 januari 2016

Het antwoord op deze vraag is heel eenvoudig - Inbound Linking kan je Ranking of te wel zoekresultaten geen kwaad. Dit kunnen we afleiden aan de hand van de stelling dat google je niet kan straffen voor iets dat je concurrenten met je site doen. Bijvoorbeeld je site linken aan link farms, dat heb jij niet in de hand en daarom kan je daarop niet bestraft worden. Maar aan de andere kant, kan je wel gestraft worden voor onwettige externe koppelingen. Het wordt sterk afgeraden een link te plaatsen naar een website of een groep van sites die betrokken kunnen zijn bij de schaduw praktijken of onethische praktijken. Dit kan resulteren dat je site in de zwarte lijst van Google komt en uiteindelijk verpest je jouw SEO-strategie. Vermijd deze situatie ten koste van alles en zorg ervoor dat alle externe links verwijzen naar vertrouwde en betrouwbare bron.

Ik ben lange tijd betrokken geweest bij de internet industrie en heb veel tijd besteed aan onderzoek en surfen op het internet en het lezen van websites, voornamelijk voor klant ontwerp onderzoek, maar ook voor occasioneel persoonlijk gebruik. Het meest teleurstellende dat me opviel is dat mensen heel weinig stoppen in het ontwerp van een website. Wat dan ook weer zorgt voor onoverzichtelijkheid en gemiste kansen voor klanten werving.

Mijn persoonlijke visie op e-bedrijven en hun websites, is dat als ze niet trots zijn op hun websites en niet laten zien aan hun klanten dat ze passie hebben voor wat ze doen. Ze zijn niet trots op hun producten en de passie voor het leveren van goede klantenservice ontbreekt ook. Wat je moet onthouden, is dat jouw website een directe weerspiegeling is van jouw en je bedrijf. Het uiterlijk van jouw site is de belangrijkste factor bij het bepalen van jouw potentiële succes. Kortom, als je site niet professioneel is of geen lust is om naar te kijken, zal de meerderheid van de mensen jouw producten en / of diensten niet afnemen omdat ze ervan uitgaan dat ze van soortgelijke slechte kwaliteit zijn als de site. Aan de andere kant van de schaal, kan je in de val overboord gaan met het ontwerp en meer gecompliceerde dingen opnemen zoals flitsende afbeeldingen. Je kan dan een geweldig uitziend en zeer esthetische website hebben, maar het gevaar is dat jouw site onbetrouwbaar kan worden door bijvoorbeeld te lang laden. Er is niets erger voor een klant dan een ​​traag ladende site te bezoeken en de meeste zullen het browservenster sluiten in volledige frustratie.

De andere belangrijke overweging (zo niet de belangrijkste) bij het ontwerpen van een website is jouw inhoud. Niet gewoon links, maar informatief en met passie geschreven berichten scoren beter. Wanneer iemand op zoek gaat naar iets bijzonders en ze een bezoek jouw website, dan bezoeken ze het met een reden. Jouw site heeft iets wat ze willen, Of dit je product, service en / of informatie is. Als ze niet in staat zijn om te krijgen wat ze zoeken, gaan ze naar de volgende site en zo verder. Om je bezoekers op je site te laten blijven, moet je hen een reden geven. Hen voorzien van kwalitatief hoogstaande inhoud zal dit doel bereiken.

Er zijn talloze andere lijsten en artikelen over het onderwerp "website ontwerp en fouten" maar ik heb mijn eigen lijst samengesteld uit een ontwerpers perspectief en zo een aantal valkuilen gelist die je kunt overwegen bij zowel het ontwerpen van een website of de aanschaf van een template. Vergeet niet dat de eenvoudige, heldere, informatieve en goed ontworpen sites het meest succesvol zijn. Als je een bestaande e-business hebt en jouw omzet is niet wat je had gehoopt, rekening houdend met het bovenstaande, neem dan de tijd om open en eerlijk te kijken naar jouw site. Geld te besteden aan het verbeteren van jouw website is een veel betere investering dan geld weggooien aan het proberen om reclame te maken en de markt een site te geven die gewoon niet goed genoeg is om uw product of diensten te verkopen.

Als u op zoek bent naar een sjabloon of een speciaal ontworpen website, wees zich bewust van het bovenstaande en wees bereid om jouw gekozen ontwerp of template provider  te vragen om ervoor te zorgen dat je hard verdiende geld niet verloren gaat op een inferieure ontwerp. Het stellen van vragen zal je geen cent kosten en daarmee kan je eigenlijk een hoop geld op lange termijn besparen. Het in een keer goed krijgen van jouw website is van vitaal belang in termen van geld besparen en tijd. Hoe eerder uw website goed werkt, hoe sneller je in staat zal zijn om de voordelen van een succesvolle e-business te plukken.

  1. De eerste fout die beginners maken is om hun website naam in de Anchor tekst zetten. Tenzij jouw websitenaam je zoekwoorden bevat is dit een verspilling van een prima link. Vergeet niet dat Google een zeer groot belang aan de Anchor teksten geeft en ze moeten altijd gebruik maken van jouw zoekwoorden.
  2. De tweede fout is proberen om elke trefwoord in jouw anchor tekst te zetten en geven die aan iedereen. Er zijn twee fouten met deze techniek. 1.) Google wijst gewicht aan elk woord in de anchor tekst, dus als er een heleboel woorden (vaak in lange zinnen) zijn, zullen ze je doelgroep woorden "verdunnen".

Volgens twee recente onderzoeken, uitgevoerd door Forrester Research en Gartner Group, verliezen e-commerce sites $ 1,1 tot $ 1,3 miljard omzet per jaar als gevolg van klanten die komen en direct weg klikken, dit wordt veroorzaakt door traag ladende sites. Als een pagina te lang duurt om te laden, zal je potentiële klant niet wachten. Uiteindelijk kost  het je bedrijf. Zorg ervoor dat je de juiste META-tags in de HTML van elke pagina van jouw website hebt. META tags zijn HTML-code die de zoekmachines kunnen bepalen welke zoekwoorden voor een specifieke site relevant zijn. Ongeveer 80 procent van alle web site verkeer is afkomstig van de acht belangrijkste zoekmachines. Het zou een goed idee zijn om ervoor te zorgen dat je je huiswerk hebt gedaan en volledig begrijpt hoe je de webpagina's moet optimaliseren voorafgaand aan het ontwerpen van je site. Dit bespaart je een hoop hoofdpijn op lange termijn. Voor meer informatie over meta-tags lees de handleiding getiteld "Bouwen aan uw site."

Wees voorzichtig bij het selecteren van je achtergrond en tekst kleuren. Drukke achtergronden maken tekst moeilijk te lezen en de aandacht wordt zo weg gehaald van de tekst. Laat de tekst altijd in overeenstemming zijn  met je achtergrond thema en dat op elke pagina van jouw site. Je site moet goed worden georganiseerd en overal gelijk zijn. Houd in gedachten, kleuren hebben invloed op je humeur en zal ook invloed hebben op je bezoekers. Heldere kleuren zoals geel en oranje, kunne ertoe leiden dat je vrolijk of gelukkig word, terwijl kleuren zoals blauw en paars een kalmerend effect hebben. Donkere kleuren zoals bruin en zwart hebben een drukkend effect. Een goede vuistregel zou zijn om de kleuren op basis van het soort effect dat je probeert te bereiken te gebruiken.

De belangrijkste pagina moet specifiek de bezoekers laten weten wat je aanbiedt. Hoe vaak heb je een website bezocht en nooit precies geweten wat ze aanbieden? Als jouw potentiële klant je product of dienst niet kan vinden, zullen ze zeker geen tijd verspillen en op zoek gaan naar een andere site.

Ontwerp een site die gemakkelijk te navigeren is. Plaats je navigatie-links samen aan de boven, onder, links of rechts van de pagina. Gebruik tabellen om netjes af te stemmen je links. Als u van plan bent grafische knoppen te gebruiken om in je site te navigeren, houdt dan in gedachten dat bij elke afbeelding die je toevoegt aan de pagina, de pagina veel langer zal laden. Als je maar een handvol van de navigatie links hebt,  kun je met behulp van grafische knoppen een goede beurt maken.

Als je gebruik maakt van frames, gebruik ze spaarzaam. Frames, als ze niet goed gebruikt worden, kan de site een onprofessioneel uiterlijk geven. Vermijd het om jouw bezoekers van links naar rechts te laten scrollen om je content te bekijken. Dit kan zeer irritant zijn en ervoor zorgen dat je bezoekers vertrekken. Als je frames moet gebruiken, biedt je bezoekers een keuze. Probeer om het aantal klikken die nodig zijn om te krijgen van de belangrijkste pagina naar een andere pagina op je beneden vier te houden. Houd in gedachten, dat je bezoekers je site in voeren uit andere pagina's dan alleen je hoofdpagina. Heb altijd goede navigatie link op elke pagina en plaats je bedrijfslogo op elke pagina.

Ontwerp een kwaliteit zijn belangrijk voor jouw bezoekers. Het is niet zo moeilijk als het klinkt. Als  je en webpagina kunt maken, kan je ook een e-book creëren. De focus van je e-boek moet zijn om je website te complimenteren. Gewoon schrijven over je passie. Als je passie is de verkoop, dan kun je een deel van je kennis en ervaring delen door het ontwerpen van je e-boek om een ​​complete sales training gids bieden. Als je schrijft over je ware passie dan moet je geen moeite hebben om op de proppen te komen met iets om over te schrijven. Voor meer informatie over e-books, lees het artikel getiteld "Hoe kan ik een e-boek maken en Drive Massive verkeer naar je site krijgen door het weg te geven."

 

Lees ook 

Wat maakt een website goed?

Wie een website bouwt of laat bouwen, wil […]

Read More
Waarom moet mijn website responsive zijn?

In de laatste jaren is het gebruik van […]

Read More
Is het design van je website belangrijk?

Het belangrijkste doel van een website is doorgaans […]

Read More
Open-source eCommerce software

Er zijn verschillende open-software pakketten waarmee je een […]

Read More
Hoe ontwerp je een bedrijfslogo?

Een logo, ook wel een beeldmerk genoemd, is […]

Read More
Heeft webdesign invloed op SEO?

Een goede website ziet er niet alleen strak […]

Read More
Criminelen en spyware op het internet

Een tijdje geleden ontving Emilio, een 16 jaar […]

Read More
Het belang van een gerichte SEO strategie voor Startups

Het uitvoeren van een goede SEO strategie is […]

Read More
Nieuwe kansen voor SEO op online kansspelen

In Nederland staan we aan de vooravond van […]

Read More
Het leven van een Growth Hacker

Het woord “Hacker” heeft vooral door de illustere […]

Read More

Sparren over betere
online vindbaarheid

👋 Contactgegevens

Blue Bloq B.V.
#internetinbeeld.nl

Groeneweg 162 U
3981CP Bunnik
Nederland

KVK: 58266631
BTW: NL.862409263.B01

Telefoon:
+31 (0) 30 2600 600

Email:
info@internetinbeeld.nl

✍️Recente Berichten

1
Wat maakt een website goed?
Wie een website bouwt of laat bouwen, wil […]
1
Waarom moet mijn website responsive zijn?
In de laatste jaren is het gebruik van […]
1
Is het design van je website belangrijk?
Het belangrijkste doel van een website is doorgaans […]
1 2 3 10

👂 Over ons

Wij zijn een Website Design Bureau & Online Marketing Bedrijf en bestaat sinds 2008.
Algemene voorwaarden
Privacystatement 
Sitemap
2008 - 2025 🇳🇱 Dutch Design ©️ internetinbeeld.nl | Alle Rechten Voorbehouden
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram